25 Juliol – Solemnitat de Sant Jaume Apòstol

Dimarts 25 de juliol és la Solemnitat de Sant Jaume Apòstol el Major. Patrona d'Espanya (no precepte).
Durant els segles XIII i XIV, el conjunt de Sant Joan de l'Hospital va ser el primer alberg a València per atendre els pelegrins en el camí cap a Santiago de Compostela.
L'església de Sant Joan de l'Hospital es va convertir en lloc d'inici de ruta del pelegrinatge a Santiago de Compostel·la des de Llevant, amb motiu de la seva participació en l'Any Europeu del Patrimoni Cultural 2018. aquesta iniciativa, es va posar en marxa amb el suport de l'Associació d'Amics del Camí de Santiago de la Comunitat Valenciana.
Tots aquells que es dirigeixin cap a Santiago de Compostel·la poden rebre la benedicció i segellar la seva credencial cada dia, al final de la missa de 19 hores.

També et pot interessar....