92 nens reben catequesi sobre Sant Joan de l'Hospital

catequesi-1
Al llarg del curs 2016/17, un grup de 92 nens i nenes van anar cada setmana a la catequesi el Hospital de Sant Joan, com a preparació per rebre la seva primera comunió. Catequesi ha passat dos anys, Així que el mes de pot aproximadament la meitat es rebre aquest sagrament.

M. Luisa V. és el coordinador d'aquesta activitat, i el cap d'allò catequistes i mares impliquin tant com sigui possible per a que, Quan arriba el gran dia, els nens són ben preparats i disposats a rebre Jesús.

catequesi-3De moment són aproximadament 40 qui ensenya catequesi o col·laborar amb el 26 grups de nens / es que atendre la catequesi. Tere D. és la persona encarregada de preparar les catequistes, que reuneixi regularment amb ella per desenvolupar continguts i didàctica de les sessions. Es pren com a base el text aprovat per la Conferència Episcopal Espanyola, intentant que la litúrgia anual és el fil conductor del contingut, per als nens d'aprendre a celebrar la fe amb l'any litúrgic: la creació – Nadal (naixement de Jesús) – Quaresma (Coincidint amb la confessió 1r)- Setmana Santa i Pasqua (Passió, mort i resurrecció de Jesús)-Primeres comunions.

catequesi-4catequesi-5D'altra banda, Ana P. cada mes té un sessió de formació amb mares -acompanyat per un aperitiu- revisar amb ells els continguts de la fe, Des de llavors és fonamental viure junts en família. Es fa especial èmfasi en la importància d'ajudar de forma comuna a la Missa de diumenge amb els nens.

En un dilluns normal de catequesi és el sacerdot que arriba a tots els nens a l'església i, Després d'una ràpida “concurs”, a un dels grups que correspon pregar un Pater i Ave Maria com a Inici de la catequesi.

També et pot interessar....