Novetats des del Centre Social de Sant Joan de l'Hospital

El mes passat vam començar amb els tallers del Centre Social de Sant Joan de l'Hospital, en què s'està impartint el Taller d'Espanyol, els dilluns i dimecres nivell I i II, per les professores Santa i Pilar. El Taller de Costura, els dilluns, dimecres i dijous impartit per Mª José.

Un altre Taller "Treballem la memòria i la comprensió" està dirigit a persones de la tercera edat espanyoles que amb prou feines van tenir la posibilidad d'anar a escola i volen aprendre, té lloc els dimarts i l'imparteix una nova voluntària, Maria. El Taller de cuina es complementa amb formació nutricional els dimarts, l'imparteix Maite. Continuem també amb el Taller d'anglès que l'imparteix Gemma.

Finalment el rober compta amb una nova voluntària Chelo, ara mateix estan treballant moltíssim, seleccionant, fent neteja de peces i retirant tot allò inservible o que està en mal estat.
En breu es facilitarà un nou curs de manipulació d'aliments i continuarem amb el Taller de Primers Auxilis.

CENTRE SOCIAL de Sant Joan de l'Hospital 2017

També et pot interessar....